لاغری سریع شکم【با یک روش شگفت انگیز】در 7 روز

متاسفانه وزن کلی بدن که بالا میرود تمایل چربی به انباشته شدن در پهلو و شکم هم بالا میرود البته استعداد افراد در این خصوص مختلف است مثلا بعضی به محض چاق شدن شکم بزرگتری پیدا خواهند کرد و برخی دیگر چربی های پهلوهایشان افزایش می یابد برخی دیگر هم رانهایشان بزرگ و حجیم میشود . حضور کباب زن ها و جگرکي هايي که کرد زبان هستند، اين روزها به کيفيت اين غذاي لذيذ در پايتخت افزوده است. 1. کاردیو اضافه کنید دویدن در کوتاه کردن قسمت میانی افراد موثر است.

شما می توانید سرعت خوبی را برای یک دوره پایدار حفظ کنید – برای توانایی دویدن و سلامت کلی شما نیز عالی است! 8. میزان مصرف کربوهیدرات ، به ویژه کربوهیدرات تصفیه شده را محدود کنید. به عنوان یک هدف کلی ، هدف را در نظر بگیرید حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی متوسط در روزبه اگر می خواهید وزن کم کنید ، وزن خود را حفظ کنید یا اهداف تناسب اندام خاصی را برآورده کنید ، ممکن است نیاز به ورزش بیشتر داشته باشید. خوردن جگر به مقدار کم به بدن فرصت می دهد این سموم را از خود دفع کند، ولی با مصرف زیاد جگر، احتمال مسمومیتبالا می رود.

امروزه بدلیل حساسیت بسیار زیادی که جامعه پزشکی، مهندسی، ادارات آب و فاضلاب و محیط زیست به مقوله چربی از خود نشان می دهند موضوع نصب دگریسر و دفع روغن ها از پساب رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، تالارها ، واحدهای تولید مواد لبنی، قسمت گوشت و مرغ هایپرمارکت ها ، کشتارگاه ها ، فود کورت ها و تمامی مکان هایی که امکان تولید چربی در آنها وجود دارد بسیار مهم جلوه می نماید. پس از هفت یا هشت ساعت خواب شبانه، بدن شما به آب نیاز دارد.

آیا نیاز به کاهش وزن دارید؟ شما باید روزانه 3500 کالری بسوزانید تا یک پوند در روز کاهش دهیدو اگر فعالیتهای معمول خود را انجام می دهید بین 2000 تا 2500 کالری در روز نیاز دارید. در این روش زمانی که مزرعهدار آخرین غاز را تغذیه کرد دوباره از اولین پرنده شروع می کند و حداقل باید 90 دقیقه زمان بین دو وعده باشد. تجزیه این نوع از نشاسته برای بدن دشوارتر است، از این رو، به احساس سیری برای مدت زمان طولانیتر کمک کرده، می تواند واکنش قند خون به خوردن آن را کاهش دهد، و بدن را برای سوزاندن کالری بیشتر برای تجزیه این نوع نشاسته تشویق کند.

دوم: از هر نوع ماده قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید. این نوع از چربی که به آن چربی احشایی می گویند ، یک عامل اصلی خطر ابتلا به دیابت نوع دو و بیماری های قلبی می باشد. برخی علائم میتوانند این بیماریها را از بیماری درکوم (Dercum’s Disease) متمایز کنند. نقرس نوعی از آرتریت یک بیماری التهابی مفاصل است. در این ۶ هفته کافی است شما حداقل هفتهای ۵ روز به مدت یک ساعت ورزشهای هوازی انجام دهید. قند خون در هنگام ورزش های طولانی مدت کاهش می یابد اما در هنگام ورزش های کوتاه مدت، قند خون افزایش می یابد بنابراین بدن گلوکز تولید می کند.

هنگامی که انرژی ورودی بیش از حد مصرفی باشد، کالری اضافه در بافت چربی ذخیره میشود و اگر این حالت طولانی مدت باشد، فرد چاق میشود. هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام آنها افزایش یابد. بنابراین تغییر فرم بدن در هنگام چاقی بستگی به ژنتیک و خصوصیات فردی دارد و در افراد مختلف به شکل های مختلفی رخ می دهد .اما ما در این مطلب سریع ترین راه آب کردن چربی شکم و پهلو را برای شما آورده ایم.

اکنون دستی را که بالا قرار دارد کاملا دراز کنید. 4. روز خود را با صبحانه ای با پروتئین بالا شروع کنید. پیگیری میزان پروتئین مصرفی خود را مد نظر قرار دهید. هرگاه اسم رژیم می آید ممکن است در ابتدا چیز سختی به نظر برسد در صورتی که اصلا اینگونه نیست. آب به احساس پری کمک می کند، از این رو، می توانید انتخاب های غذایی بهتری در طول روز داشته باشید، به جای این که گرسنگی بر آنچه می خورید، تاثیرگذار باشد.

بر اساس یک مطالعه 4 هفته ای انجام شده بر روی 33 نفر، مصرف روزانه 2 فنجان (300 گرم) هندوانه تازه باعث کاهش قابل توجه وزن، چربی شکمی، گرسنگی و ولع خوردن می شود. تازه خودتان هم در این یک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترین ساعات برای خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلکزده روانه کردهاید و به خیال اینکه قند خونتان پایین آمده، بیشتر از روزهای عادی مواد قندی مصرف کردهاید.

هوای تازه و مناظر زیبا می توانند خیلی سریع وضعیت ذهنی فعلی و نقطه تمرکز شما را تغییر دهند. مصرف قند خود را محدود کنید. 7. بیشتر از اسیدهای چرب تک اشباع نشده استفاده کنید. چربی های سالم تر را انتخاب کنید:مصرف چربیهای اشباع و چربی های ترانس ، کلسترول را افزایش می دهند. مقادیر بالای چربیهای اشباع و چربیهای ترانس باعث افزایش مقدار لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) در خون میشوند. 7. غذاهای غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده بخورید. مملو از میتوکندریهای غنی از آهن است که به همین دلیل رنگ خود را به دست میآورد. همچنین منابع گیاهی غنی چربیهای امگا ۳، شامل دانههای کتان، گردو و روغن کانولا یا سویا است.

وقتی كه كلسترول و تریگلیسرید خورده میشوند، آنها در روده به وسیلة اسیدهای صفراوی و سایر ترشحات صفرایی امولسیفای شده(به حالت تعلیق درآمده)، و چربیهای امولسیفای شده با پروتئینها تركیب شده تا در دیوارة روده تشكیل شیلومیكرونها را دهند. 4. نوشیدنی های شیرین را حذف کنید. شما برای از بین بردن چربیهای شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید. در واقع، ترکیب تمرینات مقاومتی با ورزش هوازی، برای کاهش وزن کمر شما موثر است.

تمرینات مقاومتی برای محدود کردن از دست دادن حجم ماهیچهها به هنگام کاهش مقدار کالری دریافتی کمک میکند. 1. تمرینات هوازی را در برنامه روزانه خود قرار دهید. رژیمهای ناشتا و شدید اغلب بیفایده است و کار را برای کبد سخت میکنند. فیبر محلول به ویژه در کاهش کلسترول موثر است. این روند ممکن است بر روی داروهای کاهش قند خون و چربی تداخل داشته باشد. همچنین، برداشتن بخشی از روده با عمل جراحی ممکن است روی جذب چربی تاثیر گذار باشند. چون در اوایل مصرف ممکن است افت فشار شدیدی رخ دهد بهتر است تا تطبیق پیدا کردن بدن، مصرف سیاهدانه در حالت نشسته انجام شود.

بیشتر این احتمال وجود دارد که کبد چرب از طریق یک معاینه جسمانی که طی آن پزشک ممکن است متوجه بزرگ شدن کبد شود، تشخیص داده شود. علاوه بر این، میزان پلاک در عروق گردن، نشانگر این است که چه مقدار پلاک در عروق کرونر وجود دارد. توجه داشته باشید که مرکبات به طور کلی باعث پاکسازی کبد می شوند چون سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند. چای سبز دارای نوعی آنتی اکسیدان به نام کاتچین است و با کاهش وزن و کاهش چربی در ارتباط است.

دیدگاهتان را بنویسید